خاک پای وارثان عاشورا

فرهنگی . آموزشی

خاک پای وارثان عاشورا

فرهنگی . آموزشی

جدیدترین اخبار از فلسطین اشغالی

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۲۵ ق.ظ

بازداشت 7 نفر از اعضای حماس در کرانه باختری

& 

سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان 4 معلم فلسطینی و 3 شهروند دیگر را به اتهام عضویت در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" به منظور بازجویی به مراکز امنیتی خود احضار کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این در حالی است که سرویس های امنیتی رام الله همچنان شماری دیگر از شهروندان را که دیروز چهارشنبه 2013/8/28  بازداشت کرده بودند، در مراکز بازجویی خود محبوس نگه داشته اند. یک دانشجوی بازداشت شده در زندان های تشکیلات خودگردان نیز در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده است.

شماری از نیروهای سرویس های حفاظت اطلاعات تشکیلات خودگردان در استان الخلیل صبح پنجشنبه 2013/8/29 به مدرسه انصار در شهرک یطا یورش برده و 4 معلم این مدرسه به نام های جبریل سلیمان، خالد حمامده، یحیی ابو صبحه و فضل جبارین را بازداشت کردند.

سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان احضاریه ای را به رافت شلالده در شهرک سعیر به منظور مراجعه به مراکز بازجویی این سرویس ها تحویل دادند. وی اسیر آزاده است که علاوه بر این قبلا در زندان های تشکیلات خودگردان نیز بازداشت بوده است.

سرویس های حفاظت اطلاعات استان الخلیل حسن خالد قواسمی را برای سومین روز متوالی در بازداشت نگه داشته اند. وی پس از احضار به مراکز بازجویی این سرویس ها بازداشت شد. قواسمی اسیر آزاده ای است که ماه گذشته از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد.

همچنین سرویس های امنیتی استان قلقیلیه نیز قصی مراعبه، جوان ساکن روستای عطیه در جنوب این شهر را به منظور انجام تحقیق و بازجویی به مراکز امنیتی خود احضار کردند.

این سرویس ها همچنین با تحویل احضاریه ای به شیخ یاسر صوان، خطیب مسجد حذیفه بن یمان در روستای اماتین از او خواسته اند تا اطلاع ثانوی هر هفته روزهای شنبه به مراکز بازجویی مراجعه کند. اتهام وارده به او دعا کردن برای ملت مصر در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته است.

در استان طولکرم نیز سرویس های اطلاعاتی تشکیلات خودگردان بهد یاسین، نوجوان 17 ساله فلسطینی که در پی طراحی تی شرتی با شعار رابعه عدویه مصر بود، را بازداشت کردند.

از سوی دیگر، در ادامه همکاری امنیتی سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان با دشمن صهیونیستی، نظامیان این رژیم مازن نتشه از الخلیل را بازداشت کردند. وی اسیر آزاده ای است که چندین مرتبه نیز در زندان های تشکیلات خودگردان تحت بازداشت بوده است و تنها 6 ماه بود که از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود.

نظامیان رژیم صهیونیستی در بیت لحم نیز اسید حسن وردیان، اسیر آزاده ساکن این شهر را بازداشت کردند. وی نیز قبلا هم در زندان های رژیم صهیونیستی و هم در زندان های تشکیلات خودگردان تحت بازداشت بوده است.

سامر مصری، از رهبران انجمن اسلامی دانشگاه بیرزیت در اعتراض به بازداشت خود در زندان های سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان، 5 روز متوالی است که دست به اعتصاب غذا زده و خواستار آزادی از این زندان ها شده است.

منبع : مرکز اطلاع رسانی فلسطین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی