خاک پای وارثان عاشورا

فرهنگی . آموزشی

خاک پای وارثان عاشورا

فرهنگی . آموزشی

محبوبیت سردار سلیمانی در عراق

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۸ ب.ظ

معاون اول رئیس پارلمان عراق گفت: مردم عراق آن‌قدر سردار قاسم سلیمانی را دوست دارند که در همه‌جای کشور ما از او سخن می‌گویند.
بحجت الاسلام همام الحمودی در پاسخ به این سوال خبرنگار ابنا که "آیا تلاش های بی وقفه رسانه هایی همچون العربیه، الجزیره، اسکای نیوز و ... که با چماق تبعیض نژادی قصد تخریب و تحریف نقش مستشاری فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران در کشورهای عراق و سوریه را دارند، توانسته بر مردم شما کارساز باشد" گفت: هرگز این تبلیغات رسانه ای نتوانسته اذهان عمومی عراق را تحت تاثیر خود قرار دهد و مردم ما کاملاً نسبت به این موضوع هوشیارند.
وی با تایید نقش مستشاری قاسم سلیمانی در عراق اظهار داشت: مردم عراق آن قدر سردار سلیمانی را دوست دارند که در همه جای کشور ما از ایشان سخن می گویند.
معاون اول رئیس پارلمان عراق افزود: در گذشته مردم مناطق سنی نشین عراق همچون فلوجه و تکریت به شدت از ایران متنفر بودند، اما از زمانی که سردار سلیمانی برای انجام وظیفه مسستشاری وارد کشور ما شدند، مردم آن مناطق نیز به شدت مجذوب ایران شدند.

وی با بیان اینکه رزمنده های حشد الشعبی توانسته اند محبوبیت زیادی در بین مردم بدست آوردند، تصریح کرد: تمام مردم عراق از بسیج مردمی به خاطر رشادت ها و دفاع از ناموس و وطن حمایت می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی